Već tradicionalno 6. svibnja obilježava se Dan škole nizom aktivnosti i radionica unutar i izvan škole u koje se uključuju svi učenici i profesori naše Gimnazije. Razlog obilježavanja Dana škole upravo tog datuma jest prvi Matošev posjet Hrvatskom zagorju 1907.
Program je započeo zanimljivim predavanjem bivšeg učenika Gimnazije magistra nutricionizma Nenada Bratkovića. U svom predavanju „Prehrana i njen utjecaj na zdrav mozak“ upoznao nas je sa zdravim prehrambenim navikama. Bratković se osvrnuo i na fenomen mršavljenja i težnju adolescenata za postizanjem „savršene“ figure na nezdrave načine.
Zatim je uslijedilo proglašenje autora najuspješnijih sastavaka na temu nasilja među mladima u sklopu projekta „ I ja želim mirno živjeti“, a prvo nagrađeni rad pročitala je njegova autorica, učenica 2. j razreda, Mateja Martinjak. Ovom prilikom dodijeljena su i priznanja učenicima izborne nastave psihologije koji su sudjelovali u školi Outward Bounda.
Nakon uvodnog programa u auli škole učenici su se raspodijelili u sedam radionica koje su vodili učenici i profesori: nogomet, stolni tenis, pješačenje do Bivolovog brijega, Vinyasa Flow Yoga, a osim u sportskim, učenici su se mogli okušati i u kreativnim radionicama plesa, likovnog izričaja i novinarstva.
Sudionici stolnoteniskog turnira oduševljeni su opuštenom i prijateljskom atmosferom koja je vladala hodnicima škole. Iako relativno malobrojni, natjecatelji su bili motivirani i profesionalni. Karlo Kobeščak, učenik 2. pm razreda, budnim je okom pratio mečeve, zapisivao rezultate te pazio da se sve odvija prema pravilima u pravom sportskom duhu. Apsolutni pobjednik bio je Andrija Jan Franjčec, učenik 2. b razreda.
U nogometu sedam muških ekipa bilo je podijeljeno u dvije skupine, a dva najbolja tima iz svake skupine plasirala su se u polufinale. Napetoj, ali sjajnoj atmosferi svojim su dolaskom doprinijeli i učenici gledatelji i poneki profesori koji su susrete pratili s tribina. Organizatori i suci nogometnog turnira, učenici 4.j razreda Martin Kolar i Dario Crnjac, pratili su da sve prođe u sportskom duhu. Pobjednici nogometnog turnira su učenici 4.j razreda, dok su drugo mjesto osvojili učenici 2. j i 2. b razreda.
Ako ste željeli isprobati nešto novo i neobično, mogli ste se uključiti u radionicu Vinyasa Flow Yoge prof. Petre Petrovečki-Nevistić koja je oživjela rijetko korištenu školsku kotlovnicu. Velik broj zainteresiranih bio je oduševljen relaksirajućim vježbama koje mogu koristiti i u svoje slobodno vrijeme.
Pješačenje do Bivolovog brijega bilo je naporno, ali vrlo rekreativno. Napor se isplatio jer smo uživali u prirodi i zelenilu te udahnuli svjež zrak, što je dobro za naše zdravlje. Bilo bi lijepo kada bismo se češće rekreirali te tako doprinosili kvalitetnijem načinu života.
Plesnu radionicu vodila je učenica 3.a razreda Margareta Sinković. Margareta je prošle godine završila baletnu školu uz koju je polazila tečaj suvremenog plesa te nastoji to znanje prenijeti na svoje prijatelje. Cilj njene radionice bio je pokazati elemente modernog plesa. Ples može razviti motoričke sposobnosti te osloboditi frustracije i stres. Na kraju radionice polaznici su uvježbali koreografiju s kvalitetom pokreta. Na pitanje kako polaznicima plesne radionice leži izražavanje pokretom, Margareta odgovara: „Plesati mogu svi bez obzira na svoje fizičke sposobnosti jer je ples za svakoga.“
Na likovnoj radionici učenici su se podijelili u dvije skupine po dvanaest učenika koje su vodile profesorice Ivana Molnar i Višnja Gorički-Lovrenčić. Prva skupina oslikala je školske stupove na hodnicima motivima godišnjih doba. Druga se skupina bavila oslikavanjem stakla antistresne sobe kako bi se učenici ugodnije osjećali provodeći vrijeme u njoj. Nekoliko učenika dovršavalo je crtež loga našeg Arboretuma.
Sav sadržaj radionica popratili su učenici novinarske radionice bilježeći iskustva njihovih sudionika te vam prenijeli dašak atmosfere Dana škole u ovom članku.