Učenički servis

UČLANE U UČENIČKI SERVIS ELEKTRONIČKIM PUTEM

 

Radi provođenja novih mjera jačanja sigurnosti u školama sve aktivnosti učeničkog servisa obavljaju se jedino elektronskim putem, slanjem potrebnih dokumenata na mail servisgimnazija@gmail.com

Učlane u učenički servis osobnim dolaskom više nisu moguće.

ROK ZA IZDAVANJE ČLANSKE ISKAZNICE I IZDAVANJE UGOVORA JE 7 DANA OD DANA PREDAJE ZAHTJEVA ZA UČLANU U UČENIČKI SERVIS.

Članske iskaznice se šalju poštom na Vašu kućnu adresu, a Ugovore ćete dobiti na Vašu e-mail adresu odmah po učlanjenju u učenički servis.

Dostava Ugovora je moguća e-mailom na servisgimnazija@gmail.com uz obavezu slanja sva 3 originala tih istih Ugovora poštom,  na adresu Gimnazije Antuna Gustava Matoša – Zabok.

Dostava Ugovora osobnim dolaskom u  Gimnaziju Antuna Gustava Matoša – Zabok, Prilaz Janka Tomića 2, 49210 Zabok, moguća je jedino uz predočenje osobne iskaznice isključivo u zadanim terminima i to:

  • PONEDJELJAK: od 12:30 do 13:30 sati
  • UTORAK: od 12:30 do 13:30 sati
  • SRIJEDA: od 12:30 do 13:30 sati
  • ČETVRTAK: od 12:30 do 13:30 sati
  • PETAK: od 12:30 do 13:30 sati

Za učlanjenje u Učenički servis potrebno je imati navršenih 15 godina.

1. ZA UČLANJENJE MALOLJETNOG UČENIKA POTREBNO JE DOSTAVITI NA email škole  servisgimnazija@gmail.com

  • potvrda o statusu redovitog učenika (izdaje ju škola koju učenik pohađa)
  • preslika osobne iskaznice učenika
  • preslika osobne iskaznice roditelja koji potpisuje suglasnost
  • popunjena tiskanica: PRISTUPNICA
  • popunjena tiskanica: PISANA SUGLASNOST njegovog zakonskog zastupnika (roditelja) ili skrbnika za posredovanje za rad učenika – ispunjava zakonski zastupnik ili skrbnik
  • popunjena tiskanica: OBRAZAC PRIVOLE za maloljetnog učenika – ispunjava njegov zakonski zastupnik ili skrbnik
  • popunjeni OBRAZAC s podacima o poslodavcu (ukoliko znate sve podatke, ako ne neka popuni poslodavac)
  • otvoren tekući ili žiro račun u banci po izboru (račun treba glasiti na učenika)
  • potvrdu o uplati članarine u iznosu 2,00 eura – Članarinu u iznosu od 2,00 eura uplatiti na žiro račun Gimnazije Antuna Gustava Matoša – Zabok HR3323600001101443215 s pozivom na broj: MODEL: HR00, poziv na broj primatelja: OIB UČENIKA, opis plaćanja: ČLANARINA učenički servis za ( ime i prezime učenika).

SVI NAVEDENI OBRASCI TREBAJU BITI ČITKO POPUNJENI I POTPISANI. Nepotpuna i neispravno popunjena dokumentacija neće se obrađivati!!!

 

2. ZA UČLANJENJE PUNOLJETNOG UČENIKA POTREBNO JE DOSTAVITI NA email škole servisgimnazija@gmail.com

  • potvrdu o statusu redovitog učenika (izdaje je škola koju učenik pohađa)
  • preslika osobne iskaznice učenika
  • popunjena tiskanica : PRISTUPNICA
  • popunjena tiskanica: OBRAZAC PRIVOLE za punoljetnog učenika – ispunjava sam učenik
  • otvoren tekući ili žiro račun u banci po izboru (račun treba glasiti na učenika)
  • popunjeni OBRAZAC s podacima o poslodavcu (ukoliko znate sve podatke, ako ne neka popuni poslodavac )
  • potvrdu o uplati članarine u iznosu 2,00 eura – Članarinu u iznosu od 2,00 eura uplatiti na žiro račun Gimnazije Antuna Gustava Matoša – Zabok HR3323600001101443215 s pozivom na broj: MODEL: HR00, poziv na broj primatelja: OIB UČENIKA, opis plaćanja: ČLANARINA učenički servis za ( ime i prezime učenika).

SVI NAVEDENI OBRASCI TREBAJU BITI ČITKO POPUNJENI I POTPISANI. Nepotpuna i neispravno popunjena dokumentacija neće se obrađivati!!!

  • SVE GORE NAVEDENE DOKUMENTE POTREBNO JE SKENIRATI/FOTOGRAFIRATI TE PRILOŽITI U EMAIL I POSLATI NA servisgimnazija@gmail.com
  • Nepotpuna i neispravno popunjena dokumentacija neće se obrađivati!!!
  • SVI OBRASCI TREBAJU BITI ČITKO POPUNJENI I POTPISANI.

Rad redovitih učenika (ISTO I UČENIKA ZAVRŠNIH RAZREDA), uz posredovanje Posrednika, moguć je jedino za vrijeme jesenskog, zimskog, proljetnog i ljetnog odmora, čije trajanje za svaku školsku godinu propisuje ministar nadležan za obrazovanje.

UKOLIKO SLIKATE (a ne skenirate) SVU POTREBNU DOKUMENTACIJU, SVI DOKUMENTI MORAJU BITI SLIKANI NA DANJEM SVIJETLU. TO ŠTO SE SLIKANO VIDI ODLIČNO NA MOBITELU NE ZNAČI DA SE ISTO  TAKO VIDI I  KOD ISPISA ISTIH NA PISAČ.

MOLIM SLIKATI SAMO TRAŽENI OBRAZAC (a NE krevet, komad stola, poda ili gdje već obavljate tu radnju)!!!

SVE SLIKE MORAJU BITI U JPG ILI PDF FORMATU, PRAVILNO OKRENUTE.

UKOLIKO SE SLIKANI OBRASCI KOD ISPISA NE VIDE PROČITATI, VAŠ ZAHTJEV ZA UČLANJENJE NEĆE BITI ZAPRIMLJEN!!!

UKOLIKO TRAŽITE SAMO UGOVOR MOLIM U E-MAILU NAVESTI I BROJ ČLANSKE ISKAZNICE.

Temeljem suglasnosti Ministarstvo znanosti i obrazovanja sa zahtjevom za produljenje nastavne godine, trajanje školskih praznika određuje se na sljedeći način:

  • prvi dio zimskog odmora počinje 23.12.2024. godine i traje do 06.01.2025.
  • drugi dio zimskog odmora počinje 24.02.2025. godine i završava 28.02.2025.
  • proljetni odmor počinje 17.04.2025. godine i završava 21.04.2025.
  • ljetni odmor počinje 16.06.2025.

 

VAŽNE INFORMACIJE ZA POSLODAVCE

PRIMJER POPUNJENOG UGOVORA

POSLODAVCI, molimo Vas da kod ispunjavanja Ugovora upišete i važeću e-mail adresu i kontakt broj radi brže komunikacije. 

Sukladno čl. 5.a stavku 11. Zakona o tržištu rada (NN br. 118/1832/2018/22156/23152/24) MINIMALNA satnica učenika od 1. siječnja 2025. iznosi 6,06 eura.

Hvala !!!

Rad redovitih učenika (ISTO I UČENIKA ZAVRŠNIH RAZREDA), uz posredovanje Posrednika, moguć je jedino za vrijeme jesenskog, zimskog, proljetnog i ljetnog odmora, čije trajanje za svaku školsku godinu propisuje ministar nadležan za obrazovanje.

Uvjeti poslovanja za poslove posredovanja za povremeni rad redovitih učenika u školskoj godini 2024./2025.

Ograničenja kod izdavanja ugovora

Ugovor se ne izdaje učenicima:

  • koji rade na benzinskim postajama na poslovima pranja automobilskih stakala
  • koji pohađaju večernje škole, dokvalifikacije, prekvalifikacije i dopisne škole
  • koji obavljaju praktičnu nastavu u radnim organizacijama
  • čije srednje škole nemaju potpisan sporazum s Posrednikom, kojim Posrednika ovlašćuju da obavlja poslove posredovanja za povremeni rad redovitih učenika

Ugovori se ne izdaju retroaktivno, tj. unazad (npr. za razdoblje prije datuma učlane u Učenički servis, u vrijeme ljetnih praznika za rad obavljen u vrijeme zimskih praznika, u kolovozu za rad izvršen tijekom srpnja, itd.)

Isplate na temelju Ugovora o posredovanju za privremeni rad redovitog učenika

Gimnaziji Antuna Gustava Matoša u Zaboku (dalje u tekstu: Posrednik) izdana je dozvola za obavljanje poslova posredovanja za povremeni rad redovitih učenika Rješenjem Ministarstva gospodarstva, rada i poduzetništva KLASA: UP/I-102-02/11-02/01, URBROJ: 526-08-02-03/4-11-2 od 23. svibnja 2011.

Gimnazija je upisana u Knjigu evidencije srednjoškolskih ustanova koje obavljaju poslove posredovanja za povremeni rad redovitih učenika, koja se vodi u Ministarstvu rada i mirovinskog sustava pod brojem 15/19.

Posrednik može obavljati poslove posredovanja za povremeni rad svojih redovitih učenika, a za redovite učenike drugih srednjoškolskih ustanova sa sjedištem u istoj županiji na temelju pisanog sporazuma. Sporazum je sklopljen sa sljedećim srednjoškolskim ustanovama:

SREDNJA ŠKOLA BEDEKOVČINA
SREDNJA ŠKOLA KRAPINA
SREDNJA ŠKOLA PREGRADA
SREDNJA ŠKOLA ZLATAR
ŠKOLA ZA UMJETNOST, DIZAJN, GRAFIKU I ODJEĆU (ŠUDIGO)
SREDNJA ŠKOLA KONJŠČINA
SREDNJA ŠKOLA ZABOK
SREDNJA ŠKOLA OROSLAVJE

 

 

Odgovori